fitnessbeccisen135100

Direktlänk till inlägg 21 maj 2016

Familjen, släkten & mina fina underbara vänner!

Av Rebecca Jonsson - 21 maj 2016 02:32

Tack vare min mamma & pappa existerar jag. Tack vare mina syskons glädje & energi är jag lycklig & gladare än någonsin just nu. Tack vare min släkt har jag blivit klokare. Tack vare mina vänner har jag det bästa stödet som jag kan få. Jag älskar er!


Oavsett vad som händer i övriga livet så finns alltid familjen & släkten kvar. Visa att du älskar dem, små uppskattningar i vardagen kan göra mycket, jag vet att det gör mycket. Riktiga vänner står kvar som dina vänner oavsett vad som händer.. Ta vara på dina riktiga vänner & slösa ingen energi på dem andra.. Om du är glad & positiv så sprider det sig! Om du fokuserar på det positiva så kommer positiva saker att ske. Om du är dig själv så kommer folk att älska DIG för den DU är! #FamilyFirst #Kärlek #MySmileIsMyWeapon 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Jonsson - 22 maj 2016 21:06

Idag frågade en Licensierad Personlig Tränare mig om mitt välmående... Jag svarade sådär, eftersom jag idag inte lyfte mina maxvikter. Igår skulle jag köra cardio, jag hade bestämt mig för att stå på crosstrainern i 97*2 minuter. Stå på crosstrainern...

Av Rebecca Jonsson - 20 maj 2016 20:50

Jag kan inte påverka något som har passerat.. Jag kan inte påverka det som har hänt.. Jag kan inte påverka vad jag har gjort.. Men jag kan påverka vad jag gör här & nu! Jag kan nu ta 10 djupa andetag & bara njuta av stunden här & nu. Det är nu jag ka...

Av Rebecca Jonsson - 18 maj 2016 16:20

Jag följde inte planen. Jag gjorde INTE som Erik sa åt mig att göra. Han har sagt åt mig flera gånger att bromsa lite men jag fattade inte att han menade allvar förrän han skakade om mig på gymmet & sa att jag kommer gå upp på scenen blöt om jag fort...

Av Rebecca Jonsson - 18 maj 2016 09:26

Avdelningen kallas PIVA, en speciell Psykiatrisk intensivvårdsavdelning för patienter som har ett väldigt stort behov av vård. Nästan alla intagna på Piva är tvångsomhändertagna, förutom jag. Jag var där frivilligt. Dem andra som var där vårdades enl...

Av Rebecca Jonsson - 17 maj 2016 22:30

Jag ligger i ambulansen, gråter, skrattar, snorar, samtidigt som jag berättar min livshistoria för den underbara ambulanspersonalen som orkar lyssna på lilla mig som har så mycket att berätta, så mycket att jag börjar i helt fel ordning... allt bara ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards